Proces



W tym projekcie będziesz pracował w grupie czteroosobowej lub indywidualnie. Ustal podział ról z zespołem według Waszych zdolności i zainteresowań. Wybierzcie wspólnie lidera odpowiedzialnego za tempo pracy i wynik końcowy (wspólna prezentacja), fotografa, redaktora prezentacji i opiekuna wystawy brył.

Indywidualnie wykonasz zadania oznaczone literą a
W grupie wykonasz zadania oznaczone literą b


Część 1
a - wykonaj w domu : Wykonaj zadanie 1 (patrz zakładka Zadania), umieść zebrane materiały na zajęcia na dysku wirtualnym - masz na to 1 tydzień.

b- wykonaj w szkole : Pracując w zespole wykonasz slajdy do prezentacji na temat Platona, umieścisz materiały na dysku wirtualnym Google. W tej pracy pomoże Ci opiekun projektu - czas realizacji w/w zadania 2 godziny.
Zrób zdjęcia.


Część 2
a-dom : Wykonaj zadanie 2 (patrz zakładka Zadania), zapisz zebrane materiały na dysku wirtualnym- masz na to 1 tydzień.

b-szkoła : Pracując w zespole wykonasz slajdy do prezentacji na temat brył platońskich umieścisz materiały na dysku wirtualnym Google. W tej pracy pomoże Ci opiekun projektu-czas realizacji w/w zadania 2 godziny.
Zrób zdjęcia.
Część 3
a-dom : wykonaj zadanie 3 (patrz zakładka Zadania), umieść zebrane materiały na zajęcia na dysku wirtualnym - masz na to 1 tydzień.

b-szkoła: Wykonaj niesamowite modele brył platońskich, korzystając z przygotowanych w domu informacji, nie zapomnij o przyniesieniu odpowiednich materiałów np: karton, klej, taśma, nożyczki. Pamiętaj również, że Twoje wyjątkowe prace będą oceniane. Nie zapomnij aby udokumentować swoje działania- zrób zdjęcia.
Pamiętaj twoje dzieła będą na wystawie- czas realizacji w/w zadania 2 godziny.


Część 4
a-dom: wykonaj zadanie 4 (patrz zakładka Zadania), zebrane materiały na zajęcia umieść na dysku wirtualnym - masz na to 1 tydzień.

b-szkoła:Wykonaj modele brył platońskich, korzystając z przygotowanych w domu informacji, nie zapomnij o przyniesieniu odpowiednich materiałów np: słomek, zszywek,wykałaczek, plasteliny.
Na postawie obserwacji brył ustal: liczbę ścian, liczbę wierzchołków, liczbę krawędzi- może być tabela.
Pamiętaj również, że Twoje wyjątkowe prace będą oceniane. Nie zapomnij aby udokumentować swoje działania- zrób zdjęcia.Pamiętaj twoje dzieła będą na wystawie- czas realizacji w/w zadania 2 godziny. 




Część 5 

b-szkoła: Dziś wyjątkowe zadanie nr 5 (patrz zakładka Zadania), pracując w zespole znajdź przykłady z życia codziennego, gdzie występują lub są zastosowane obiekty przypominające bryły platońskie-materiały umieść na dysku wirtualnym. Wykonaj slajdy do prezentacji -czas realizacji w/w zadania 2 godziny.

Część 


b-szkoła: Dziś przed Tobą praca w grupie, przejrzyj wspólnie z kolegami wykonane indywidualnie slajdy a następnie: wybierzcie najciekawsze, najbardziej dopracowane graficznie, bogate w treści slajdy, uporządkujcie je, wykonajcie wspólnie piękną prezentację, która będzie podziwiana podczas Święta Matematyki - czas realizacji zadania 2 godziny.

Wykorzystaj zrobione zdjęcia do wykonania wideo w programie Photo Story 3- wybierz najciekawsze i najładniejsze ujęcia, dobierz muzykę, tekst.
Pamiętaj, że Wasza wspólna praca będzie również oceniana. 

 Część 7
b-szkoła: Z pomocą kolegów z grupy przygotuj wystawę pięknych brył platońskich. Będą je podziwiać inni uczniowie. Postaraj się ładnie wyeksponować każdą z nich.Nie zapomnij wykonać opisów -czas realizacji w/w zadania 2 godziny.