Wyobraź sobie, że przygotowujesz z grupą uczniów akcję ,,Święto matematyki”. Wybrałeś tematykę brył platońskich. Dowiedz się ile jest brył platońskich i czy może powstać ich jeszcze więcej? Postaraj się wyjaśnić tę zagadkę. Poznaj ich ciekawe, tajemnicze własności i zastosowanie w życiu codziennym.
Będziesz korzystać z Internetu jako źródła wiedzy. Z pewnością posługujesz się programem PowerPoint z pakietu Microsoft Office, świetnie korzystasz z przeglądarki Internetowej a więc to zadanie jest dla Ciebie.
Poszerzysz wiedzę o nowe, zaskakujące informacje o bryłach i nie tylko, zdobędziesz doświadczenie w pracy w grupie. Otrzymałeś szansę na rozwój swoich zainteresowań matematycznych, informatycznych, historycznych,technicznych, plastycznych itp.
Będziesz oceniany za realizację każdego zadania i za prezentację efektów pracy. Zapoznaj się z zakładką-Ewaluacja.
Wykonasz siatki i bryły platońskie z różnych materiałów. Przygotujesz z nich wystawę. Z zebranych informacji, zdjęć itp. powstanie prezentacja multimedialna. Wyświetlisz ją w czasie akcji ,,Święto matematyki”.
Podstawa programowa z matematyki z 2017r.- I Etap konkretny 10 Bryły (10.1, 10.2 ,10.3, 10.4).
Będziesz korzystać z Internetu jako źródła wiedzy. Z pewnością posługujesz się programem PowerPoint z pakietu Microsoft Office, świetnie korzystasz z przeglądarki Internetowej a więc to zadanie jest dla Ciebie.
Poszerzysz wiedzę o nowe, zaskakujące informacje o bryłach i nie tylko, zdobędziesz doświadczenie w pracy w grupie. Otrzymałeś szansę na rozwój swoich zainteresowań matematycznych, informatycznych, historycznych,technicznych, plastycznych itp.
Będziesz oceniany za realizację każdego zadania i za prezentację efektów pracy. Zapoznaj się z zakładką-Ewaluacja.
Wykonasz siatki i bryły platońskie z różnych materiałów. Przygotujesz z nich wystawę. Z zebranych informacji, zdjęć itp. powstanie prezentacja multimedialna. Wyświetlisz ją w czasie akcji ,,Święto matematyki”.
Podstawa programowa z matematyki z 2017r.- I Etap konkretny 10 Bryły (10.1, 10.2 ,10.3, 10.4).
A zatem do dzieła.